Lyckan är fullständig!

Idag skulle jag kunna komma på en halv miljard passande rubriker (tänk om det alltid kunde vara så?!). Förutom den första som poppade upp i mitt huvud och som fick den stora äran att faktiskt agera rubrik hade jag även kunnat tänka mig "Lycka kan visst köpas för pengar!", "Äntligen!", "Min lilla bäbis!", "Hallelujah moment!" "Senaste tillskottet i (Apple)familjen" osv osv osv. 
 
I flera månader har jag gått och fantiserat om en iPad Mini, ända sedan vi fick in vårt första rosa Smart Cover till butiken. Men nu sedan vi fick in dem i lager och startade upp en demo-iPad har det eskalerat rejält. Det har inte gått en dag utan att jag minst 10 gånger (ja jag har räknat) har tänkt på hur fantastiskt det skulle vara att ha en alldeles egen vit och fin liten iPad Mini med ett rosa (jag som annars inte ens är särskilt rosa av mig?!) Smart Cover. 
 
Så efter långt och moget övervägande bestämde jag mig plötsligt idag för att jag banne mig är värd att unna mig en sådan! När jag kom fram till att jag faktiskt kommer att ha stor nytta av den också, och inte bara ha den som leksak och titta på den och tycka att den är fin, så kändes det faktiskt helt befogat.

 
Va? Ni tycker att jag överdriver? Nej nej. Jag skulle bara ta en bild som visade hur lycklig jag var över min nya lilla älskling, eventuellt spårade det lite och jag fick svårt att bestämma mig för bara en bild vilket resulterade i ett aningens överdrivet kärleksfullt kollage, men jag tycker i alla fall att jag lyckades med att förmedla känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0