Älgbyxorna

Jag fick en förfrågan från Eva Sundberg x 2 att ta en bild på mig i mina älgpants, så då är det bara att lyda snällt! Men fy tusan vad svårt det är att ta kort på sig själv, framförallt när man faktiskt vill försöka visa ett plagg! Jag har sagt det förut och jag säger det igen; tur att jag inte är modebloggare. 16 stycken not so lyckade bilder, sedan gav jag upp, byxorna är ju med på bilden i alla fall och syns hyfsat bra! 
 
 
Så här har ni mina fantastiska älgpants! Helt underbart sköna flanellbyxor. Liiite stora, det var helt slut på dam-modellen och herrmodellen fanns bara i M och större, men vad gör väl det! Notera gärna att jag har mina fredagsstrumpor (med hamburgare på) på mig också, mycket viktigt! T-shirten är för övrigt också ny och direktimporterad och helt galet skön (tur att jag råkade beställa 3 st, hehe). 
 
 
Så här såg det ut på Facebook ikväll, hehe. Något mer ni önskar se? Er önskan är min lag. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0