Bättre än julafton!

Åh, halleluja! ÄNTLIGEN har vi fått våra grejer från Florida! Jag har varit som ett barn på julafton som väntat på att tomten ska komma hela dagen, och de sista tre timmarna var helt löjligt jobbiga.

Men nu har vi äntligen fått väskan levererad av oförskämt brunbrända svärföräldrar, och alla kläder är provade och vi är galet nöjda. Några få grejer fick inte rum i väskan, bland annat en klänning som jag är extremt nyfiken på, men de får vi troligtvis imorgon.

En liten sammanfattning av väskans innehåll (min del av innehållet alltså) kanske? Så kanske vi kan köra en lite mer detaljerad redovisning imorgon om någon är intresserad?

I kvällens paket: 1 top, 1 piké, 1 kjol, 1 termosmugg från Starbucks, 1 flaska NyQuil, 2 linnen, 2 shorts, 2 duo-pack Crest tandkräm, 3 t-shitrs, 3 skjortor, 3 ChapSick Strawberry, 4 stickade tröjor, 5 Speed Stick deo. Och viktigast av allt; mina sinnessjukt sköna älgbyxor som jag aldrig mer vill ta av mig! Undrar om jag kan ha dem på jobbet imorgon när butikschefen ändå inte är på plats...?!

 


Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag tänkte på din kommande skidkarriär när jag såg denna, så du vet vad du bör undvika i största mån :P
http://iltalehti.fi/iltvurheilu/20130228020615973_v9.shtml?fb_action_ids=10151343035628915&fb_action_types=og.recommends&fb_ref=flb_y&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Svar: Meh, så gick det inte att se :( Jag blev ju sjukt nyfiken nu ju!
Hääna Banääna

2013-03-08 @ 14:16:30
Postat av: Hanna

Hahaha, okej, nu fick jag det å funka! Tack för tipset Charlie! ;)

2013-03-08 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0