Falsk marknadsföring?

Jag snubblade över en helt fantastisk bild som jag helt hade glömt bort att jag hade tagit! Ett sådant där riktigt blogg-moment som jag bara råkade upptäcka av en slump (men sedan glömde att blogga om).
 
Vi hade varit på middag hos Bodil och Jocke för kanske en och en halv månad sedan, vi hade gått ut genom dörren och var på väg hem, men av någon anledning vände jag mig om och då fick jag se det här: 
 
 
Man ba: mm, troligt, jävla farlig schäfer det där. Hehe, ja jag tyckte att det var sjukt roligt i alla fall! Inte för att den riktiga schäfern är särskilt mycket mer skräckinjagande än kattschäfern heller i och för sig, kanske till och med mindre skräckinjagande när jag tänker efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0