God lördag

Igår hade pojkarna fest med hockeylaget, så jag och Bodil passade på att äta och dricka lite gott! Ingen dum idé alls måste jag säga. 
 
 
Först blev det sushi, och det var precis så där underbart gott som bara sushi kan vara! Vinet som står bakom sushin, Las Mulas, passade jättebra till. Mums mums mums. 
 
Bodil som äter lite mer som en normal människa (och inte så där sjukt mycket som jag kan vräka i mig) var väl egentligen rätt nöjd efter sushin, men eftersom vi nu ändå hade införskaffat ostar och grejer så var vi ju tvungna att plocka fram det och nog gick det ner lite sådant också! 
 
 
Mums mums mums! Till ostarna drack vi Gnarly Head, sjukt gott men farligt (starkt)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0