Resabstinens

Jag insåg här om dagen att jag inte har varit iväg från holmen sedan jag och Emil var till Stockholm i slutet av oktober. SLUTET AV OKTOBER! Fattar ni? Det är ju helt sjukt. Jag som brukar ha som vana att åtminstone åka på någon liten utflykt om inte varje månad så i alla fall varannan. Det här måste vara rekord. 
 
Så efter den insikten har jag nästan fått lite cellskräck. Eller okej, så långt har det väl inte riktigt gått än, men resabstinens har jag! 
 
 
En morgonöl på Arlanda på väg till Florida (eller egentligen vart som helst just nu) hade verkligen inte varit helt fel! Jag skulle faktiskt till och med nöja mig med en helg i Stockholm eller något liknande, bara jag skulle få komma iväg en stund...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni får komma en helg till Stockholm och umgås med oss! Strosa på stan och dricka och äta gott!

2013-03-11 @ 21:29:34
Postat av: Jenny

Ni får komma en helg till Stockholm och umgås med oss! Strosa på stan och dricka och äta gott!

2013-03-11 @ 21:29:37
Postat av: Jenny

Ni får komma en helg till Stockholm och umgås med oss! Strosa på stan och dricka och äta gott!

Svar: Oooh, ja det låter ju faktiskt som en väldigt bra idé tycker jag!! När när när?! :D
Hääna Banääna

2013-03-11 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0