En liten "bildbomb" kanske?

Jag har liksom varit lite busy busy på sistone, vad sägs om att jag försöker gottgöra det genom att bjuda på en liten hög med bilder som i korthet beskriver senaste helgen lite så där fint? Typ? Vi provar.
.
Fredagen började jag ju så fint med en sjukt god frukost som jag redan berättade om här.
.
.
Jag fortsatte på det temat och åt sjukt god lunch (sallad med getost, parmaskinka, vitlöksbröd och en massa gott) på Ångbåtsbryggan, tyvärr var det så gott att jag hann äta upp nästan allt innan jag hann ta fram kameran. Dessutom toppades det med en sjukt god glass till efterrätt - mums!
.
.
.
Så fort vi hade stängt dörren till butiken för dagen firade vi med ett litet mini-afterwork - inte illa alls! Nästan så att det borde bli en ny tradition faktiskt.
.
.
Sedan bar det ut till skogs där karlarna jagade kräftor medan jag hade en mardrömsnatt med den här söta lilla monstervovven i stugan.
.
.
Vovve nummer två, mitt lilla kex, försökte hjälpa mig men det gjorde inte så stor skillnad. För att göra en lång och nervpåfrestande historia kort:
- Dobermann springer runt och ylar
- Dobermann öppnar dörrar
- Dobermann rymmer ut
- Dobermann fortsätter öppna dörrar och yla trots alla mina försök (spela musik, titta på tv, gå ut och gå lite, prata med Dobermann, klappa Dobermann, 3 stängda dörrar, tänd lampa, släckt lampa, stol framför dörren, gråta hysteriskt...)
Det hela slutade med att karlarna hittade en sovande och sinnessjukt trött Hanna liggandes sked med båda dogsen på golvet innanför ytterdörren när de kom hem vid 3-tiden på natten - det ENDA som fungerade direkt!
.
.
Kräftorna kokade vi på söndagen. Mmmm, så fina! Jag tror bestämt att jag är värd varendaste en av dem efter den där natten.
.
På lördagen var vi på:
.
Födelsedagsbarnet längst till höger:
.
.
Det var en riktigt riktigt bra fest, med god mat och roliga människor och fint väder (förutom en plötslig åskskur)! Men dagen efter såg mina ben ut så här:
.
.
Och det sjukaste är att det ser likadant ut fortfarande idag. Och kliar utav bara helvete gör det ännu också. Jag vaknade till och med i natt (alltså 3(!!) dygn senare!) av att det kliade så förbannat så jag höll på att klösa sönder benen! De måste ha våldsamt trimmade myggor eller knott eller vad det nu är där ute i Finström...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi, stackars dina ben :) Ser dock lite kul ut!

2011-08-17 @ 19:09:40
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0