Facerape-maffian

Min arbetsplats har gått från dårhus till facerape-maffians högkvarter. Det facerapeas till höger och vänster! De här senaste veckorna har det inträffat inte mindre än 7 gånger! Och jag insåg precis att det bara är en enda person som inte har blivit utsatt än, nämligen facerape-gangstern herself - det måste vi nog allt ändra på!
.
Det hela började egentligen för en och en halv vecka sedan med:
.
Som senare följdes av ett inlägg där han ojade sig över att han tappat sin älskade rosa mobil och gärna ville att alla skulle skicka sina nummer till honom - det överlägset roligaste om ni frågar mig, tyvärr var det bara en som hann maila honom innan han tog bort statusen och skrev detta:
.
Moahaha!
Sedan var det rätt så lugnt ända fram tills igår, då det upptäcktes att Patrik ytterst sällan kommer ihåg att logga ut sig - det var då det började spåra ur rejält!
.
En fantastiskt rolig miss från Malins sida! Sedan kom de visst på att man kunde jävlas genom att byta språk också...
.
Jag är ju däremot lite snällare...
.
Men ändå blev även jag utsatt! Att de bara vågar!!
.
.
Var ska detta sluta? Jag har i alla fall ett tydligt mission de närmsta dagarna: destroy the facerape-maffiaboss! Tips på passande facerape mottages gärna, med tanke på att jag uppenbarligen är alldeles för snäll annars.
.
(Ja jag har censurerat lite eftersom jag inte vet hur offentliga folk vill vara. Och tydligen åkte mitt eget efternamn med på köpet.)

Kommentarer
Postat av: Emil

Det är bra att ni jobbar hårt medans jag är på semester ;)

2011-08-03 @ 15:31:25
Postat av: Cilla

På mitt jobb är det bara jag som kidnappar folks fb :p De har inte lyckats ge tillbaka åt mig ännu iaf mohahaha

2011-08-05 @ 20:52:35
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0