Värsta grejen liksom!

Den här dagen har varit betydligt bättre än gårdagen! Combacken på agilitybanan efter sommaruppehållet gick jättebra, Dixie var superspeedad och hoppade över allt hon såg (och även över hinder som inte fanns annat än i hennes fantasi) - superroligt!
.
Dessutom hann jag i tid till BodyPumpen, till skillnad från förra veckan då jag kom inrusande i samma sekund som uppvärmningen började. Anledningen? Jag hade somnat i soffan - Bodil påstod att jag fortfarande hade kuddmärken på kinden när jag kom instormande... Hmpf. Alltså måste dagens 10 minuter till godo ses som en stor seger!
.
Men bäst av allt, kolla vad vi fick hem idag!
.
Coolt va?!?! En mega-zoom till iPhonen! Den är riktigt bra dessutom! Jag ska visa bilder tagna med det någon gång, jag lovar. Visst är ni lite impade?!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, ja fatta nog inte va de där va för en pryl innan ja läste de :)

Men nä, ingen glass heller, för i så fall kommer ja missbruka de :P I know me too well....

2011-09-01 @ 14:24:40
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0