EN VECKA!

Tjohooo! Nu är det bara en vecka kvar! Helt sjukt vad fort det har gått. Idag om exakt en vecka sitter vi nu på flyget mitt över Atlanten!
Vi har redan klarat av den obligatoriska "lilla" morgonölen (som jag ändå aldrig hinner/orkar dricka upp, men det hör till) på Arlanda.
Förra året var lilla Air Åland-servetten med på stora äventyr, här mitt över Atlanten, ungefär där vi är nu om en vecka. Förra året hade vi lyxen att kunna flyga till Arlanda på morgonen, det var helt underbart smidigt. Dessutom fick vi jättegod frukost ombord, så vi slapp fundera på att ha sådant hemma som skulle mögla medan vi var borta. Men i år måste vi ha bil med så nu blir det övernattning på Connect.
.
Om typ 11-12 timmar är vi äntligen redo för detta:
Poolen by night. Och då främst bubbelpoolen (som skymtas nere i högra hörnet) som mjukar upp trött kropp som har rest hela dagen. Och så lite mousserande, som sagt.
.
Det är första kvällen i bubbelpoolen och första morgonen på balkongen, som följs av första morgonpromenaden runt sjön, som jag längtar mest efter just nu.
Väldigt trött och osugen på att förevigas på bild en morgon på balkongen förra året. Och jag ser ut som en tjock liten 5-åring. Hehe.
.
Åh vad jag längtar! Bara för det sitter jag nu och myser med Dixie i Floridamyskläder (allt inhandlat på Hollister i Florida Mall alltså).
Och för att ni ska ha något att jämföra med bilden från balkongen i Orlando, kommer här en bild från balkongen här hemma på Skarpansvägen, tagen för två minuter sedan.
Inte fullt så skönt kan jag meddela. Blåser som fan gör det också. Men det är i alla fall nästan en hel plusgrad ute! Alltid något. Update: nu började det snöa också!

Kommentarer
Postat av: pelle

Ey, fan vad härligt! Även om min födelsedag klår Florida med hästlängder.... ;P hehe

2011-02-04 @ 15:41:00
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Julia

Sjukt härligt låter det!! Får jag beställa tandblekningsstrips?:) puss!

2011-02-04 @ 19:50:40
URL: http://julyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0