GODASTE MATEN EVER!

Ikväll har jag och älskling varit till Red Lobster och ätit middag, det var en av julklapparna han fick av mig. Och   H E R R E G U D vad gott det var! Jag tror inte att vi någonsin har ätit godare i hela våra liv.

Christofer och jag utanför restaurangen.
.
Till fördrink blev det varsin margarita. 
Och de var så där alldeles underbart goda som de ska vara! De hade seasalt på kanterna i stället för vanligt bordssalt, och det var ännu godare!
.
Till varmrätt åt vi Ultimate feast (ni kan läsa vad den består av HÄR). 
Jag tog med bakad potatis till (den godaste bakade potatis jag har ätit i hela mitt liv!)...
Och Christofer tog med pommes till.
M U M S ! Säger jag bara! Sinnessjukt gott var det!
.
Nu sitter vi och rör om i våra gin&tonic med våra trollstavar...
Christofer med Harry Potters trollstav...
Och jag med Dumbledores trollstav (the Elder Wand!). Det ni! Ja, vi var självklart tvungna att köpa varsin trollstav i Hogsmeade.
.
Men nu är det dag för ostbricka. Håll tummarna för att vi vinner ett par miljoner på onsdag så vi kan stanna här tills snön är borta där hemma och så att vi kan få hit Dixie istället för att åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0