OCH BLODET SPRUTADE...

Jag är lite kluven efter dagens träningspass. Så här i efterhand var det jätteskönt, och det gick ju egentligen riktigt bra också, men under första halvan (cyclingen) var det inte riktigt fullt så roligt.
.
Jag fick stressa iväg till träningsverket som en dåre efter att ha slängt i mig middagen och upptäckt att köksklockan går 10 minuter efter (inte konstigt att jag har undrat hur det kan ta så lång tid att gå ut till bilen!). Jag hann inte kissa före och höll alltså på att kissa på mig under cyclingen.
.
Dessutom skar jag mig på tummen när jag lagade mat, så blodet sprutade ur tummen (jag var till och med tvungen att fråga efter ett nytt plåster där), läppen sprack så det smakade blod i munnen, och dessutom har jag världens mensvärk. Inte konstigt att det snurrade i huvudet sedan med all den blodförlusten!

Men tjockisen var i alla fall minst lika söt idag!
Lite svår att fånga på bild bara då hon hade lite svårt att sitta stilla, men här tog hon en liten paus i min famn. Pluttan! Det är så svårt att tänka sig att den där lilla parveln ska bli en stor och "farlig" Dobermann som skrämmer livet ur gamla tanter...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe nej, kombinationen öl, vitt vin och vaniljglass är en lite mystisk kombination :) Men måste testas någon gång! Antingen så kommer ens förväntningar besannas eller så blir man positivt överraskad :D



Har också mensvärk :( Bläää, vi kan vara ynkliga ihop...

2011-01-25 @ 20:43:59
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: pelle

Alltså går du runt med cirka två deciliter blod kvar i kroppen? Typ. Cirka. Kanske.



Drick sagt om du känner dig yr, det har jag hört ska hjälpa.

2011-01-26 @ 12:51:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0