SVETTO

Herregud vad jag är svettig. Intresseklubben antecknar, jag vet, men det är bara sanningen. Jag har nämligen varit på BodyStep, och BodyStep ligger nog på en andraplats på svett-toppen (efter bastu så klart).
Jag känner mig verkligen super fresh nu. Men skönt var det! Jag har nämligen haft energi idag också (helt fantastiskt, så här får det gärna fortsätta!) så det var riktigt najs att få röra lite på sig.
.
Nej, nu har jag viktigare saker att göra. Närmare bestämt skicka ett dagens Nalle Puh citat till mamma, se på Top Model och så duscha förstås.

Kommentarer
Postat av: elin

duscha är en onödig lyx. =)

2011-01-17 @ 23:39:48
URL: http://herregudrunn.blogg.se/
Postat av: Sara a.k.a Game Girl

Hej! Du ser superfresh ut också! ;) Hihi



Igår kväll sändes RFSUs & URs sexualupplysningsfilm Sex på kartan, vad tyckte du om filmen? :)



http://thegamegirl.blogg.se/2011/january/sex-pa-kartan.html




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0