Lite gladare

Dags för lite mer uppiggande blogginlägg kanske. Något som låg min älskade morfar varmt om hjärtat var sol och god mat, så den här dagen har jag tillägnat honom.

Dagen började med sovmorgon och en alldeles underbar frukost.
.
.
Man får som sagt aldrig så god grapefrukt hemma som man får här, men spana gärna in tomatskivorna också - det är inga vanliga små tomater det här heller!
.
Efter frukosten åkte vi en snabbis till Best Buy och jag har numera en lila iPhone!!
.
.
Eller ja, den är förstås inte bara lila, den är även vatten-, stöt- och smutstålig. Japp, en Lifeproof blev det för mig också så att även jag kan ta bilder under vattnet! (Ja, mest för att jag är så klumpig att jag verkligen kommer att få användning för den)
.
Resten av dagen har mestadels ägnats åt att sola vid poolen. För att fira nästsista dagen blev det så klart en underbar bloody mary på balkongen.
.
.
Underbart. Och efter det klämde vi i oss en halv varsin sådan här liten darling:
.
.
Gratinerad hummer med avokadosallad:
.
.
Herregud så gott det var! Jag är fortfarande alldeles lycklig så gott det var. Nu ska vi gå en sväng till bubbelpoolen borta på Vista Cay igen, vi måste ju passa på de här sista kvällarna. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0