Svårväckt och morgonsmidig

Jag tar tillbaka det där om att Bella är världens bästa väckarklocka. Just nu är jag så trött på morgnarna att inte ens hon kan få liv i mig.

Typ 7:e gången när klockan ringde i morse började hon slicka mig på ryggen, normalt skulle jag ha sprättat upp ur sängen av det men idag tänkte jag halvsovande "mm, mys" och somnade om.

När jag väl lyckades ta mig upp ur sängen var det så klart sjukt bråttom. Jag skulle flytta lite på en te-mugg som stod lite i vägen på bordet när jag skulle äta frukost, men istället svepte jag med hela armen så den flög all världens väg och gick i tusen bitar?!?!

Snacka om hjärnsläpp. Att börja sopa upp te-muggspillror tidigt på morgonen när man är sjukt trött och har jättebråttom är inte riktigt någon höjdare heller... Nåja, det är fint väder idag så jag är glad ändå!

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men neeeej inte fina muggen !

2012-03-21 @ 11:43:59
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0