Ni jävlas med flit, eller hur?

Ni kanske kommer ihåg vad som hände med Samsungen? Om inte så kan ni läsa det här, om om ni inte orkar läsa det så var det så att skärmen sprack efter mindre än en vecka i mitt sällskap.

Jag och Samsungen kom aldrig särskilt bra överens, men sedan två veckor tillbaka har jag nu Nokia Lumia 920. Jag har fasat inför de här kommande 3 månaderna ända sedan det blev bestämt att vi skulle ha rullande schema på telefonerna.

Kanske just för att jag hade så himla låga förväntningar på den så har jag tyckt att den har varit helt okej. Visst, jag har inte lyckats föra över bilder till datorn, jag har inte fått kalendern att visa mer än en kalender (och så klart visas den minst viktiga, och jag MÅSTE se jobbkalendern) och så alla sådana där smågrejer som stör mitt dagliga liv men som jag nog kanske kan leva med i 3 månader.

Men jag har ändå inte känt något behov av att kasta den i väggen! Förrän nu. Plötsligt låste den sig, ser ut som när man startar upp den, knapparna lyser och den reagerar inte på nånting. Fantastiskt. De testar verkligen mitt tålamod de här telefonerna...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0