Ja skyll inte på mig sedan!

Hahaha. Bella låg bredvid mig i soffan och gnagade för fullt. Vi har tusentals tuggben liggandes överallt så inte tänkte jag mer på det. Men när jag sedan tittade dit såg jag att det inte alls var ett tuggben - det var en Viking Line penna och hon hade redan ätit upp hela toppen!!

När jag skulle ta en bild för att lägga upp här på bloggen kom Bella flygandes och skulle ha tillbaka sin älskade penna... Hon ser ju helt galen ut!
.
.
Hahaha. Jaa, det är inte så lätt när det kliar i tänderna, men hon får nog skylla sig själv om hon får ont i magen i natt sedan!
.
.
Halvuppäten Viking Line penna...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nämmen Hanna ! Vad är det för hemska pennor du har ?! Inte undra på att Bella försöker röjja bort dem ! ;) Måste jag komma dit med ett lass "bättre pennor" haha ?! :P

2011-12-29 @ 18:51:53
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Haha, ja jag vet, jag förstår henne! Men jag lovar att det inte var min, det var husses! ;)

2011-12-29 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0