EN MYCKET BÄTTRE DAG

Den här dagen har varit helt underbar! Ännu varmare än igår, inte ett moln på himlen på hela dagen och nu börjar man kunna skymta lite färg på min tidigare spökbleka kropp!
.
Vi har visserligen fått veta att bastudelen på stugan är helt förstörd, och den andra delen är ordentligt rökskadad. Men den delen kommer i alla fall att kunna fixas upp, så det är ändå bara bastudelen som måste rivas. Skönt det i alla fall...
.
Vi hann med lite snabb shopping på förmiddagen också! Jag köpte två tröjor (tog inte med mig någon varmare tröja, kan ju vara skönt att ha på kvällarna om vi vara ute), billiga, sköna och riktigt snygga! Nöjd.
Jag orkade dock inte ta kort på dem nu, så ni får en bild på trosorna jag köpte istället. Det gör väl inget va? Dessutom fick jag en nyckelring på köpet (det där svarta som hänger från mitt spretande finger), najs!
.
Vi kom precis in från poolen, så nu blir det lite vila och sedan middag. Hörde att det var -15 grader hemma på holmen, hehehe. Man mår så mycket bättre när man vet att det är fullt snökaos hemma och typ 38 graders kallare än här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0