KÄRLEK

I kväll har jag och Dixie varit på promenad med Dixies stora kärlek Kili och hans matte Maria. Kili är också en Prazsky Krysarik, och jag tycker att det verkar som att de vet om att de är av samma ras, Dixie blir liksom lite extra lycklig och sprallig! Och sprang helst direkt efter Kili och kollade vad han gjorde. Lite kär helt enkelt.
.
Och de är så söta! Nu är jag ännu mer sugen på att skaffa en till... De är så himla fina! När jag blir stor ska jag ha en egen PK-kennel.
.
Jag försökte ta lite bilder med min usla mobilkamera, de blev lite suddiga och så där som vanligt, men alltid något! Det är Kili till vänster och Dixie till höger.
Gullisar! Likadana jackor hade de till och med.
.
Dixie tyckte det var så kul att få träffa Kili igen att hon pussade mig i hela ansiktet lääänge när vi hade kommit in! Vi ser fram emot nästa gång och hoppas på bättre väder då (i kväll vräker det nämligen ner snö, och varken människor eller hundar är så värst förtjusta i snö och kyla)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0