Haklapp?

Jag börjar på allvar fundera över om inte jag borde skaffa mig en haklapp. Bara idag har jag spillt på min tröja 4 gånger. Förstår ni? FYRA GÅNGER?! Det kan ju inte vara normalt.
.
Först spillde jag kaffe på min jobbtröja när jag glömde bort att sluta hälla innan jag förde kaffekoppen från munnen (det må vara fränt att dricka kaffe ur en toalettstol, men det är inte helt lätt). Jag är expert på det. Antingen börjar jag hälla innan jag har hunnit föra koppen/glaset/flaskan till munnen, eller fortsätter hälla när jag ska ställa den ifrån mig. Sjukt.
.
Dessutom lyckades jag spilla sås från middagen på min rena (givetvis) vita (jag vet att jag inte borde få klä mig i vitt) tröja inte mindre än tre gånger. Eller ja, den tredje fläcken är jag osäker på, det kan ha varit kaffe igen...
.
Jag skulle ta en bild för att visa er fläckarna, men uppenbarligen klarar jag inte ens av att göra det idag. Istället ser jag ut att vara gravid med trillingar (minst), dessutom fick jag bara med halva mitt huvud som dessutom ser helt förvridet ut (och tro mig, jag försökte ta fler bilder men de blev om möjligt ännu sämre). Pilarna pekar alltså inte på mitt bröst och min mage, utan på två av fläckarna.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha så på pricken xD Ps du börjar bli som Gittan ;)

2011-05-25 @ 23:01:06
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0