Julpyntet

Nå nu har jag fått fram lite julpynt i alla fall. Det känns fortfarande för tidigt, men det blir nog bra. Jag har bytt lite gardiner, plockat fram ungefär hälften av tomtarna, hängt upp julstjärnan och ställt ljusstakar i fönstren.

Stjärnan och ljusstaken i stora fönstret fick sällskap av en extra dekoration: en liten pepparkakshund!
.
.
Fint va?! Mys tyckte Bella.
.
.
Lilla Bella beundrar den stora stjärnan. Min lilla sötnos! Men låt inte skenet bedra, det är inte ofta hon sitter så där lugnt och stilla. Att säga att hon är ett rikigt litet yrväder är en stor underdrift... Jag är helt övertygad om att hon vet om att hon är så himla söt så hon tycker att hon kan komma undan med vad som helst.
.
.
Det här är mer normalt. Full i fan och i fullt bus med Dixie!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha alltså herregud vad söta dom är, dina små gullisar :'D Dör! Vill träffa Bella nån gång haha :')

2011-11-29 @ 10:29:05
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0