Inte helt tokig lördag

Jag har inte mycket att klaga på idag. Vi hade det rätt så lugnt på jobbet, eller så där precis lagom egentligen. Efter jobbet har jag bara suttit i soffan egentligen och tagit det lugnt, och nu är det bara en timme kvar tills Jocke kommer och hämtar oss (timing - jag hade tänkt att vi skulle gå, men precis när Jocke frågade om han skulle hämta oss böjade det ösregna = ja tack!) och så blir det middag på Blomstervägen!

På menyn står egenfiskade och kokade kräftor (ni kanske minns vad jag fick stå ut med medan karlarna fiskade kräftor...) till förrätt, rådjursstek (även den fixad på egen hand) med rotsaker till varmrätt, och sedan får vi se! Bara blogg.se-appen fungerar som den ska (sist hade jag problem med bilderna...) kanske ni får hänga med under kvällens gång!
.
Ohyeah. (Leker att jag är cooool)
.
För övrigt skänker vi en tanke till Christofers syster med familj som sitter på ett nästan 3 timmar försenat flyg på väg till vårt älskade Florida (jag är NÅGOT avis) och håller tummarna för att de inte missar sin connection från Miami till Orlando!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0