Nedäkning!

Idag är det nedräkning på hög nivå ska ni veta!

Nedräkning nummer ett: Om en vecka och 24 timmar (nästa tisdag vid den här tiden alltså, om ni inte hängde med) lyfter planet från Arlanda hem till holmen med oss och vår lilla brownie-tjej!! Jag tyckte det kändes så himla långt när allt var klart, men nu är hon plötsligt snart här!

Nedräkning nummer två: Om exakt fyra månader är vi nu på väg till Orlando! Närmare bestämt sitter vi faktiskt på Newark just nu, kanske vi dricker en öl om vi hinner i väntan på boarding av planet till Orlando. Wohooooo!
.
Enda bilden jag har från Newark. Denna tog jag för två år sedan, jag tyckte att det var hysteriskt roligt att det stod URK.

Kommentarer
Postat av: Cilla

ojoj MASSOR att se fram emot! Härligt! Är jätte avis, både på valp och resan.

2011-10-10 @ 21:31:22
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0