Burned

Men alltså nog är det ju helt fantastiskt alltså. Jag hade lagat en jättegod (om jag får säga det själv) broccolipaj till middag, och jag lagade så mycket att det skulle räcka till minst två luncher åt mig också. När vi skulle äta var den lite lös i mitten så vi tog från kanterna och så slängde jag in resten i ugnen igen.
.
Sedan satte jag mig vid datorn och glömde pajen i ugnen i en timme. Jamenvisst. Så här ser den ut nu...
.
Mmm, smarrigt... Hur är det ens möjligt att glömma mat i ugnen i en timme?! Det luktar fortfarande bränt i hela lägenheten... Och vad ska jag nu äta till lunch imorgon?! Tja, den goda nyheten är att den i alla fall inte är lös i mitten längre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg jobbat! Kanske du behöver en sån där spis som de har på folkhälsan med timer ; )

2011-09-22 @ 09:26:34
Postat av: Emil

Väldans well done!

2011-09-22 @ 20:14:09
Postat av: Hanna

Tack mamma, schysst. Jag kanske skulle passa på att flytta in där jag också nu med morfar?



Emil: Där fick du allt till det! :P

2011-09-22 @ 20:48:38
Postat av: Sveriges Värsta Granne

Nej tack, jag tror jag står över. Du får erbjuda något bättre om jag ska komma förbi!

2011-09-23 @ 16:22:37
URL: http://www.mingranne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0