So this is what ledighet feels like?!

Nu så här lagom till sista lediga dagen börjar jag äntligen komma in i det och fatta att jag är ledig. Bara en aning drygt att jag inte fattade tidigare! Jag är pigg, utvilad (trots att jag visserligen sov skitdåligt i natt, men jag var väl FÖR utvilad?) och har till och med ork och lust att städa och fixa?! Jag vet, det är helt sjukt och svårt att fatta att det är sant.

Idag har jag redan hunnit gå ut och gå med Bella, fixa värstingfrukost, äta värstingfrukost, plocka undan, gått på halvlång powerwalk med Dixie (med betoning på power - jag fick springa för att hinna med emellanåt! Hon är tydligen också utvilad), diskat och plockat lite, gjort lunch, ätit lunch och tryckt i mig ett halvt mignon-ägg och druckit kaffe.
.
.
Muuums! Synd att de är så våldsamt mäktiga bara, jag får förbanna inte i mig ett helt utan att börja må illa.... (Förlåt Fanny, jag ska försöka undvika matbilder nu efter det här tills ni kommer hem!) Där ser ni förresten ett av mina brännmärken på handleden, det där fick jag när jag skulle slänga på mer ved i spisen... Farliga grejer det där.
.
Nu blir det långpromenad med båda dogzen, sedan har jag tänkt släpa mig iväg på BodyPump, efter det blir det lite till städning (eftersom jag planerar att ha all energi kvar fortfarande då...), och sedan är det väl bara att börja ladda upp för att återvända till jobbet imorgon. Ja, så att ni har koll på mig tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0