Spelgalen

Pappa brukar säga att hans mormor brukade säga "spel och tärning hör till satans gärning". Jag kan inte låta bli att undra vad hon hade tänkt om hon hade sett oss ikväll när jag, Christofer, brorsan och mamma satt i varsin soffa med varsin iPhone och spelade...

Jag är expert på att bli beroende av olika spel så jag brukar undvika att ladda ner nya eftersom det 9 gånger av 10 slutar med att jag är helt fast. Som tur är går det ju över efter ett tag, men ändå. Ikväll lurade mamma mg att ladda ner Rumble, så nu vet vi vad jag kommer vara fullt sysselsatt med de närmaste dagarna.
.
Christofer har pratat om Temple Run i någon vecka, men jag har vägrat prova just för att jag vet hur jag blir. I förrgår övertalade han mig att testa - och mycket riktigt är det det enda jag har gjort så fort jag har fått lite egentid med min iPhone (=kvalitetstid!) idag...
.
.
My precioussss..... Man behöver då aldrig ha tråkigt när man har iPhonen som sällskap i alla fall, det är då ett som är säkert! Har man inte tid med något lite mer tidskrävande spel men ändå behöver lite underhållning kan man alltid starta en omgång Yatzy (som sagt, spel och TÄRNING).
.
Okej, nu känner jag att jag börjar tappa fokus lite här och bara drömmer mig bort och funderar på om jag kanske borde tatuera in ett Apple-äpple på skinkan eller nåt? Dags att gå och sova innan det här spårar totalt, jag vet inte vad jag yrar om längre eller vad tusan det var jag ville ha sagt?! Osammanhängnde, jo hej tack för mig.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hi,hi sorry att jag bidrar till ditt spelberoende : ) först rekommenderar jag dig att ta en cider på balkongen och sen lurar jag på dig nya spel. Vilken morsa!

2012-04-12 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0