Smurfar?

I måndags när vi satt och smaskade på den där vitchokladdkakan på jobbet så konstaterade jag apropå ingenting att hallonen som jag hade dekorerat med minsann såg lite ut som smultron istället för hallon.

"Det kanske är hallon som är UTKLÄDDA till smurfar?!" Eh. Vänta nu. SMURFAR?! Var kom smurfarna in i bilden? Antingen lider jag av ett gravt talfel som gör att alla ord som börjar på "smu" förvandlas till smurf när det ska ut ur munnen på mig, eller så är det inte en halt hamster som springer i mitt hjul (som jag tidigare har trott) - det är ett gäng yra smurfar. Jag tror på det senare.
.
image description
.
Smurfbilden som jag lade ner hela min själ i att färglägga på jobbet för dryga månaden sedan.
.
Ja, med tanke på hur sjukt det här inlägget blev så tror jag bestämt att mina smurfar har krockat och nu ligger och sprattlar i en liten hög medan hjulet bara gungar lite fram och tillbaka istället för att snurra runt som det borde göra.
.
Okej, nog om smurfar. Sorry. Det kan ju helt enkelt vara så att jag är sjukt trött i huvudet efter arbetsdagen och sjukt speedad efter gymmet. Lite mer trovärdig förklaring kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0