Utställningsdags

Jaha, då var plötsligt dagen för ÅBSKs inofficiella utställning här igen. Som vanligt känner jag mig otroligt välförberädd och har tränat massor med hundarna... Eller inte. Nåja, lite har vi faktiskt tränat den här gången, men långt ifrån tillräckligt. Bella vill ju inte gå alls om inte Dixie är med så jag vet inte riktigt hur det ska gå.

Men jag har packat ner en massa korv i alla fall så vi ska se om det inte går att muta mina älskade små odjur till att visa sig fina! Spännande spännande. Tur att det inte regnar i alla fall!
.
.
Min lilla snygging efter förra årets utställning!
.
Om det går bra så återkommer jag och redogör för resultatet, om det går på skit låtsas vi som att den här utställningen aldrig har ägt rum. Okej?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Lycka till, det går (gick? den är väl över nu va?) säkert jätte bra !

2012-05-17 @ 14:06:47
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0