Som en liten unge

Här om dagen när vi var och handlade såg jag en stoooor prydnadstomte som bara stod och ropade på mig. Det var en sådan med lång luva, ni vet sådana som jag har lite (okej mycket) pippi på, och den hade dessutom en lykta i handen! Jag fövandlades omedelbart till ett litet barn. 
 
Jag: Kom kom kom! Titta titta titta!! 
Christofer: Mmm...
Jag: Ååh, jag vill ha den! Den är så fiiin! Vill ha vill ha vill ha! 
Han: Ta den då.
Jag: Får jag får jag får jag?!?!?!
Han: Jaa.
Jag: Jeeeiiiii!! 
 
Och sedan skuttade jag runt på små lyckomoln resten av mathandlingen. 
 
 
Se så fin han är!! Dixie tyckte dock att han var lite läskig. Och ja, jag var självklart tvungen att tända lyktan så fort vi kom innanför dörren här hemma. Och trots att jag normalt är jättepetig med att inte börja med julpynt förrän lillajul/första advent/första december så tänker jag faktiskt låta honom stå kvar i lägenheten, han är ju så söt, och det är ju faktiskt bara typ två veckor kvar...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Han var ju faktiskt söt : )

Svar: Ja men visst är han! :D
Hääna Banääna

2012-11-13 @ 19:20:14
Postat av: Fanny

Hihihi, ja den var ju söt! Och snart är det faktiskt december, så inte är du så tidigt ute :D

2012-11-14 @ 19:14:45
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0