Slut på matmisslyckanden!

Till min stora glädje och er stora sorg (jodå, jag hör ända hit hur ni hånflinar åt mig för både kycklingen och fisken, men idag måste jag göra er besvikna) så har det här varit en otroligt bra matdag! Jag är nästintill salig faktiskt.

Först hysteriskt god sushi-lunch. Alltså jag menar verkligen sinnessjukt gott! Jag var fruktansvärt sushi-sugen och hungrig, och dessutom måste jag ju säga att Nordic Blues har otroligt god och fräsch sushi (bland den bästa jag har ätit faktiskt) så ni kan ju förstå att jag var lycklig med denna tallrik framför mig!
.
.
Japp, alla 11 bitar är mina och tro det eller ej men jag lyckades faktiskt trycka i mig varendaste en! SÅ gott var det! Mmm, jag dreglar nästan när jag tänker på hur gott det var, trots att jag precis har vräkt i mig middag och är proppmätt.
.
Ja middagen var det ja, till och med den blev lyckad idag! Jag gjorde min älskade tonfisksallad och det blev himmelskt gott om jag får säga det själv. Det här med sallad, det klarar jag av i alla fall! Eh, ja, det finns ju visserligen inte så mycket man kan misslyckas med, men både äggen och dressingen blev perfekta så det måste ju ändå ses som en stor succé?!
.
.
Väldigt färgglad och fin mat idag förresten, både till lunch och middag. Så trevligt! Mycket mer uppiggande att titta på än typ kött och svampsås (som annars äts så flitigt i detta hushåll) måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj den där tonfisksalladen ser verkligen smaskig ut!

2012-03-08 @ 12:45:18
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det där såg riktigt gott ut! Det kan du få bjuda på till lunch nån gång när vårsolen tittar fram : ) mamsen

2012-03-09 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0