Helgen

Åh vilken bra kväll det här har varit! Eller hela dagen och till och med hela helgen har faktiskt varit himla bra. Igår var det stuga med god middag, bastu (som om det behövdes i den här värmen...), badande, och framförallt: kräftor!!
.
Visserligen kinesiska och inte så många, men herregud så gott det var ändå!
Dessutom plockade vi blåbär så vi nu nästan har till död-dagar (ca 10 liter fick vi i alla fall med oss hem)!
.
MUMS!
.
Idag har jag som sagt tatuerat lite kexspår på ryggen, och så har vi ätit detta till förrätt:
.
Hjärtformade toastar med chevrécréme och balsamico. Mmmmm. Jag skulle kunna äta ihjäl mig på det!
.
Och till huvudrätt åt vi...
.
(Inte så snygg bild nej, jag kom på det lite för sent) Entrecote med (världens godaste) rödvinssås och hasselbackspotatis.
.
Till efterrätt var det tänkt att det skulle bli blåbärspaj, men klockan blev lite för mycket. Så istället gick vi ner på stan med dogzen (vi har Jawa på besök) och träffade en massa släktingar, vänner och bekanta, kul! Kvällen avrundades med Erik Amarillo live på balkongen. Eller alltså han var inte på vår balkong, han är väl ca 700 meter härifrån, men det hörs himla bra ändå måste jag säga!
.
Men nu jäklar blir det att stupa i säng så att jag orkar släpa mig upp på jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

åh så mycket gott!



ja tiden går ganska fort trots allt :)

2011-07-25 @ 14:09:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0